\ مهتاب نوشت...

خسته نباشین بچه ها دمتون گرم،گل کاشتین امشب گــــُــــــــــل؛

بووووووووووووووووووووس واس همتون

آره!باشمام یوزپلنگای ایرانی(خصوصا علیرضا جووووووووووونم)!

این شما بودین ک امشب با اون همّت مضاعفتون قلب 70میلیارد نفر یا شایدم خیلی بیشترشو 90دقیقه به تپیدن واداشتین...

و سرانجام با کمک خدا تونستید 90دقیقه سربلندانه غیرت ایرانی رو نشون جهانیان بدید

ممنون بچه ها ممنون....خــــــــــــــــــــــــــــــدددددددددددداااااااااااااایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ممنون

درسته دقیقه91بدجور زدن تو حالمون!ولی ماهم4تا موقعیت ناب داشتیم...

اونم با اون نامردی ای ک داور درحقمون کرد!من ک به شخصه بعنوان یه ایرونی و دوسدار تیم ملیمون ازون صحنه خطا روی اشکان نمیگذرم؛پنالتیه اینجا از شیر مادر بهمون گوارا تر بود!!!خیلی بی معرفتی کرد داور....خیلی

درکل بازی خیلی خوبی کردین،ما همه پشتتونیم،به امید خدا پیش بسوی ادامه جام جهانی.......................



نظرات شما عزیزان:

الهه ... نمکدون
ساعت0:29---17 تير 1393
دم همشون گرم همچنین والیبالیستای گلمون
پاسخ:هی


vahid
ساعت9:24---10 تير 1393
ضربان قلبم را روی خند های تو تنظیم کردم بخند تا زنده بمونها
پاسخ: :))


vahid
ساعت21:20---8 تير 1393
می دونی فرق تو با انار چیه انار هزار دونه هست...ولی تو یه دونه ای
پاسخ: :))


ترلان
ساعت15:28---8 تير 1393
از عجایب سیگار همین بس که
آتشش آرامت میکند در برابر کسی که دلت را آتش زده . . . !
پاسخ:لایک


آلا
ساعت18:04---7 تير 1393
مرسی خوشحال میشم به من سر بزنی

لینکی
پاسخ:فدات.اومدم


Rooze19
ساعت16:12---7 تير 1393
وبت معرکست و خوشکل مثل خودت
پاسخ:تو که محشری آبجیه نازنینم:)))))))


Rooze19
ساعت16:05---7 تير 1393
چاره ای کن ...

تو را کم داشتن

"کم نیست"
پاسخ: :))چاکریم


Rooze19
ساعت22:52---4 تير 1393
دیدگانت از همیشه شادتر،شهر قلبت زنده و آبادتر،غصه هایت دم به دم،ای مهربان در گذرگاه زمان بر بادتر
پاسخ:فداتشم.خیلی مهربونی ابجی جون


Rooze19
ساعت22:47---4 تير 1393
به خدا گفتم:
خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟!
خدا گفت:
از بس بهت گفت دوستت دارم،منم باورم شد
خوبی ابجی؟خیلی ماهی بخدا
پاسخ:این پسرا ماشالا بس ک کخن خداروهم سرکار میذارنا! چاکرت ابجی:))


Rooze19
ساعت14:12---4 تير 1393
قوربونت برم ابجی
پاسخ:^^فدات


Rooze19
ساعت1:47---4 تير 1393
سلام ابجی خوبی؟
لایک داری بخدا تکی ابجی جوووووووووووونم
پاسخ:مر30.قربونت بشم توام لایک داری گلم
پاسخ:خاهش میکنم آدرس وبتو بذار گلم یادم نمیاد اصن کجایی!


ترلان
ساعت0:55---4 تير 1393
حالا اگه کله پاچه یه غذای ایتالیایی بود و اسمش کال پاچینو بود ،
این روشنفکرای وطنی کلی هم با خوردنش کلاس میزاشتن :|
پاسخ:والا:))


ترلان
ساعت0:50---4 تير 1393
گــفــتـــهـــ♥ــ بــودیـــ "تـــا قیــ ـــامــتـ با منــــیــــ♥"




اــــمروز ــنیستیــــ♥






و نمیبینیــــ کهـ چه قیامتـــی بر پا کرده‌ ایــ در منـــــ♥


پاسخ:لایک


نازنین
ساعت19:48---3 تير 1393
سلام گلم لایک اپممممم.....بچه ها عالی بازی کردن اون داورم ایشاالله به سزای کارش برسه اگه پنالتی بهمون میداد شاید الان مساوی تموم میکردیم
پاسخ:ما برنده ایم درهرصورت ک نازی جونم


گیتی
ساعت20:34---2 تير 1393

این علیرضا به غلت کردن انداختت یعنی دمش گرم من باسه سال تجربه ی دوستی نتوستم این کاروبکنم ولی اون تونس خب بگذریم من رفیق توام داداشتم هستم عموی بچتم هستم شوهرخاله ی بچتم هستم شوهرخواهرزنتم انگارشوهرخاله ی اون یکی بچتم هستم پس بایدازت طرف داری کنم برم حالشوبگییرم مفصل ورسما؟ شادی که توکف مونده اینقدپیچوندمش که خدامیدونه
براساس همون مبحث قومیتی ملیتی که بات دارم کاری داشتی درخدمتم

پاسخ:میبینی توروخدا؟؟؟!!!تا حدی اعصابمو ساطوری کرد ک به قلت افتادم!!!چاکریم داداشی ولی ن توروخدا آبروریزی نکنیا!با همون شادی بسه دیه...کنترل کن جونه بچم:))



مهران
ساعت20:12---2 تير 1393
ایول اجی مهتاب با این پستت ...خیلی باحال و پرشور بود ...جدی ایقد خوب بود رفتم کی روش رو اوردم تشکر کنه ...خوشت اومد کی روش رو اوردم عایا؟

خلاصه دمت جیززززززززززززز غمت ریزززززززززززز
پاسخ:هه.فدای داشی مهران خودم.آره بابا مستفیض شدیم از حضورش:))بازم ازین کارا بکن:))


parisa
ساعت18:58---2 تير 1393
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟

با هم قدم میزنیم…

با هم میخوابیم

دلم که میگیرد آغوش را باز می کند

اما نمیدانم دوستش دارم یا نه تنهایم را …

_____________

اپم گلم بیا نظر سنجی دارم
پاسخ:اومدم اومدم


علیرضا
ساعت16:31---2 تير 1393
باشه بابا چرا دیونه میشی خوب اعصب نداریاااااا.....
پاسخ:بی ادب:((


علیرضا
ساعت15:29---2 تير 1393
باشه مهم نیست فداشم فقط میخواستم بپرسم این علامت رو به کی دادی تو نظرات گذاشتی
پاسخ:غلط کردم آقاعلیرضا.خوبه؟؟ای بابا!شمام عجب حوصله ای داریا!


علیرضا
ساعت15:17---2 تير 1393
اجی بیا تو چت باکس وبم مرسی
پاسخ:از چت خوشم نمیاد داداشی.شرمنده


علیرضا
ساعت14:51---2 تير 1393
سلام این علامت چیه
پاسخ:بوس


علیرضا
ساعت13:08---2 تير 1393
مرسی ولی بلینکی ممنون میشما
پاسخ:چشم چشم
پاسخ:لینک شدی داداشی ولی وبت واسم باز نمیشه:((


گیتی
ساعت10:19---1 تير 1393
من که مث خلا گریه کردم البته خلامث منن ولی واقعا قشنگ بازی کردن حیف شدولی ماکه برنده بازی دیشب بودیم به نظرم تادقیقه 91 مقاومت کردیما این خودش کلی باآرزوی موفقیت بیشتربراشون
پاسخ:فیض بردیم با نظرت.دم شما گرم


یاقوت
ساعت0:23---1 تير 1393
واقعا عالیه افتخار میکنم به ایرانی بودن

مرررسی از همه شون مخصوصا کروش عزیز
مطلبتونم زیبا بود
پاسخ:مر30 از حمایتت.فدات


کی روش
ساعت0:16---1 تير 1393
thank you for nice post and nice my Photo
im Sorry Mahtab Jon

vale ensafan good baze kardem na??
پاسخ:به به داشی مهران:)))))))))))))))))))))))))))))))))) خجالت بکش از تقلید اعتباره کسی:)))))))))))))))))))))))))))


raouf
ساعت23:23---31 خرداد 1393
سلام...
وبت توپه....
به منم بسر خوشحال میشم...
پاسخ:پ بپا سوزن نزنی بترکه:)))چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, | 23:3 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |